2014. november 21., péntek

Nekem a karácsony... - Karácsonyi játék!!!!

Játékra hívlak benneteket Kedves Olvasók! Nincs jutalom, nincs különösebb díj. Arra kérlek, hogy gondolkozz el az alábbi kérdéseken, ha van kedved írd meg hozzászólásban akár itt, akár a Facebook oldalon. Ha nem írod meg, az sem probléma, csak gondolkozz el rajta. 
A kérdések, mondatok, melyeket be kell fejezned. Örülünk, minél részletesebben válaszolsz! 
A játékba más bloggereket, üzlettulajdonosakat is bevonok majd, hogy őket is jobban megismerjük a válaszaikon keresztül. 
Íme, a mondatok:

Karácsonyi játék! 

  1. Nekem a karácsony........
  2. Ha megérzem, ................
  3. A legjobb karácsonyi készülődős program számomra, .......................
  4. Szeretném, ha idén karácsonykor..............................
  5. Legjobban azt szeretném, ha idén karácsonykor velem ünnepelne .....................
  6. Az idei dekorációm..............................
  7. Szeretnék enni idén karácsonykor ........................................
  8. Boldog karácsonyt kívánok ............................................

Néhány inspiráló kép, amik nekem a karácsonyt jelentik. Ígérem, a játék végén én is megírom az én válaszaimat. :) 
Forrás


Forrás

Forrás

Forrás



Forrás

Forrás

Forrás
Forrás

Izgatottam várom a válaszaitokat! 

1 megjegyzés:

  1. Nekem a karácsony.az illatok, a titkok, a "rádgondolok", miközben ajándékot fabrikálok, szeretet, elfogadás, megbocsátás, öröm, hit és remény.......
    Ha megérzem, a fahéj, a csillagánizs, a narancs, a szegfűszeg,a fenyő illatát, rögtön jókedvem kerekedik................
    A legjobb karácsonyi készülődős program számomra, az agyalás: kinek-mit, aztán ezek elkészítése (általában magam készítem az ajándékokat - 5 gyermekem, 1 menyem, 3 vejem, 7 unokám, anyukám és férjem van, tehát 18 közvetlen hozzátartozónak, aztán a távolabbi sok sógornőnek és sógornak, unokatestvérnek készítek ajándékot), ezek becsomagolása, aztán a lakás- és kertdekorálás, közben zenét hallgatok. Ja! és minden rorátén részt veszek, az azt követő agapéra is szoktam sütni. .......................
    Szeretném, ha idén karácsonykor.esne a hó :) és mindenki el tudna jönni ünnepelni.............................
    Legjobban azt szeretném, ha idén karácsonykor velem ünnepelne .....................
    Az idei dekorációm csak a szokásos, de mindig veszek hozzá valamit és kíváncsi vagyok, észreveszik-e.(Vannak karácsonyi függönyeim, párnáim, étkészletem, süteményes tálaim, gyertyatartóim, amiket kizárólag karácsonykor használok)..............................
    Szeretnék enni idén karácsonykor lazacot. Még sohasem vettem, azt hiszem, az idén sem fogok :) ........................................
    Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek a Földön (és az égben is).............................................

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...