2014. június 8., vasárnap

Szín és mintakavalkád- Éljen a lazaság!

Színek, ízek, illatok, minták és vidámság. A most bemutatott képek nem egy otthonból származnak, de akár egy ház, egy hatalmas kommuna képei is lehetnének. A magyar lakberendezési lapokat nézegetve gyakran érzem a túlzott megtervezettséget az otthonok láttán. Ezeken a fotókon látszik, hogy itt valóban emberek élnek, akik olykor rendetlenek, máskor szertelenek, de cseppet sem görcsösök, mert nem a teljes tökéletességre törekszenek. 
Lehet utánozni! Éjen a lazaság!

A ládák nagy szerelmese vagyok, rendkívül praktikus, mert hihetetlen sok tárgyat, játékot, újságot képesek elnyelni. A színes párnákon lehet feküdni, ölbe venni, fejünk alá tenni. 
Kopott és piros. A rózsás függöny, a fehér fafalburkolat tipikus angol, az asztal és a székek erőteljes kopottsága ellensúlyozza a az angol tökéletességet. Nagyon tetszik a fehér kancsó és a színes üvegpoharak is. 
Forrás
Bohém otthon egy nagyvárosból, ahol megjelennek az utazások emlékei, a keleti hatások is. Jó hogy árad a fény.
Forrás
Életteli színek, akár gyerekesnek is nevezhetnénk, de cseppet sem a habos-babos gyerekszobákat idézi, sokkal inkább egy kreatív tizenéves jut róla eszembe. 
Forrás
Egy klasszikus, élettelen szobából néhány merész kiegészítővel pillanatok alatt varázsolhatunk ilyen bohém nappalit. 
Forrás
Minden szék más színt kapott, a tonettszékek vajon egy antik kereskedésben vagy piacon leltek új gazdájukra? A beülők praktikus, látványos és színes.
Forrás
Az Ektpor kanapé mindenhez képes alkalmazkodni. Lehet elegáns, vidám, bohém vagy épp romantikus. És a legfontosabb, hogy bármilyen stílusú a helyiség, a kanapé hihetetlen kényelmes. A térképet és az írógépet hanyagolnám. Azonban a ládát, a szőnyeget, a kis sokfiókos szekrénykét nagyon szívesen elfogadnám. 
Forrás
Ki mondta, hogy piros és kék nem illik? A régi zománcos edények most újra divatosak. 
Forrás
Kreatívszoba, melyről sokan álmodunk. 

El tudod képzelni az otthonodat, ilyen színesen, vidáman? 

2 megjegyzés:

  1. Nos, engem ez az összeállítás ma átlendített egy holtponton! :))))
    Épp valami hasonlót készítek a gyerekeknek a kertbe, ráadásul időre kész kell lennie...:)))
    Faház festés, lakkozás, berendezés, varrás...és nagyon meleg volt...Délután már úgy éreztem, nem megy tovább, elfáradtam, mikor leültem a gép elé egy picit, végignéztem ezt, megittam egy kólát és tadamm! Új lendületet kaptam a befejezéshez! :)))
    Nagyon jók, tényleg! Ilyen is kell az ember életébe!

    VálaszTörlés
  2. Minden tisztelem az ilyen szép, színes lakások berendezőinek, ahogy a különböző mintákat párosítják. Nagyon tetszenek, de nekem nem megy. Bár lehet, hogy ha nulláról kellene valamit berendezni, sikerülne...
    Szépek, tényleg.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...