2014. június 4., szerda

Madarak és kalitkák lepték el a lakást, a kertet

A tegnapi napom jelentős része fűnyírással telt. Igen, igen olyan szerencsés vagyok, hogy hétköznap is tudok füvet nyírni, amikor mások dolgoznak. Igaz, vannak akik elfelejtik, hogy ezzel ellentétben a nyári és gyakran az év közbeni, a hétvégéim jelentős számán dolgozom. Tehát ott tartottam, hogy nyírom a füvet, majd serényen gereblyézek. Igen, igenm nekünk is van fűgyűjtőnk, de nyírt már valaki egy többezer négyzetméteres kertet fűgyűjtővel??? Na, az borzalom, mert hármat tolsz és már lehet is üríteni. Tehát inkább, ha nagyon muszáj akkor elő a gereblyével!
Ekkor lettem figyelmes rá, hogy hihetetlen sok madár látogatja a kertünket. Még egy gólya is elszállt felettem. Nem kell kombinálni!!! :) 
Nem ismerem a madarakat nagyon jól, sőt. De láttam verebeket, cinkét, szajkót, fakopáncsot és még csomó más madarat is, akinek nem tudom a nevét. Egy élmény volt! 
Amúgy is vonzódom a madaras dekorációkhoz. Ezért is válogattam mára egy csokorral a madarak- kalitkák, fészkek témában.

Forrás
A kottát, a csipkét már nem kérem, mert így tényleg giccshatár. De a kis nippek nagyon tetszenek, nekem is van több ilyenem is, meg fészek is hozzá.
Forrás
Odavagyok a burákért.
Forrás
Cseppet sem húsvéti dekoráció hangulata.
Forrás
Vajon egy menő design darab vagy egy áruház kínálata?
Leheletnyit sok. A szalagok nélkül még jöhet.
Forrás

Minden darabja tetszik. A borítékokat kivenném, szerintem már nem gazdagítja a kompozíciót, hanem inkább kicsit erőltetetté teszi.
Forrás
Hortenzia mindig jöhet.
Forrás
Szerintem kültéren is nagyon jól mutat egy kalitka, ha beültetjük. Tehetünk bele bármilyen futónövényt, borostyánt. 

Neked már van kalitkád? Szereted a madaras dekorációs dolgokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...