2014. március 31., hétfő

Csíkok a falon


Szeretnék itthonra egy csíkos falat. Hosszanti csíkokban gondolkodom és 20 centis vastagságban. A színt még nem tudom, mert a kislányszoba is kaphat csíkokat, de a nappali, konyha, előszoba sem kizárt. Persze mindent nem fogok csíkosra festeni. Főleg nem, ha egyet elkészítettem, mert állítólag borzalom nehéz a kimérés. Nektek vannak saját tapasztalataitok? Hogy a legjobb kimérni? Mindenképpen maszkoló szalagot kell használni? Gondoltam arra is, hogy egy méretes lécet vágatni azt feltenni, vízszintezni és csak meghúzni a vonalat. Béna ötlet? Kivitelezhetetlen? Mit gondoltok?

Forrás

Legjobban a bézs- fehér páros tetszik. A teljes szobát nem festem csíkosra, csak egy falat.

Forrás
Odavagyok a csillagos dolgokért is. Csillagos párnát szeretnék, egy hatalmas csillaggal.
Forrás
Forrás

Naptükör gyűjtemény és épített ülőke, jó páros.
Forrás

Feketén- fehéren.

Forrás
Sárgával is ütős, vidám. 

Ti mit szóltok a csíkos falakhoz? Elfogadnád az otthonodba?

1 megjegyzés:

  1. Szia, a napaliban festettem az egyik falat csikosra, vizszintesen. Maszkoloszalaggal csinaltam, igy tokeletesen egyenes csikjaim lettek. Szalag nelkul nehez szepen egyeneset festeni. Nem nehez. A haloszobaba az mogotti falat kockasra festette, szinten maszkoloszalaggal. Na az maceras volt, marmint a szalag felragasztasa, a festes az gyorsan megvan.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...