2013. december 9., hétfő

Piros karácsony, az igazi!

Több helyen elmondtam már, hogy a karácsony számomra bármit is tegyünk piros. A mostani válogatásomban összegyűjtöttem néhány dolgot, amik idén karácsonykor igazán tetszenek. Fém lámpásházak, feliratos párnák, természetes dekorációk,  koszorúk, ablakdíszek.


Forrás
Ez a fotó több okból is nagy kedvencem. Szeretem az üveges szekrényeket, nagyon tetszik, ha textilt tesznek az ajtó mögé. Az idei év fő slágere nálam a fémmécsestartó házikó. Itt pedig van belőle bőven..


A koszorú igazi erénye, az egyszerűség- természetesség.
Forrás
Karácsonyfadíszek elkészíthetőek egy- egy méter piros és fehér anyagból is.
Odavagyok ezért az apró kályhácskért, a bögréért és a fatartó vödörért is.
Forrás
Erdei séta + séta a zöldségeshez tál.
Forrás
A feliratok mindig is nagy kedvenceim voltak. Írtam már róla itt és itt is.
Forrás
Hasonló üvegdíszeket néztem ki magamnak, de olyan drágák voltak. Annyit nem ér nekem idén.

Forrás
Szia kutyuska!
Forrás
Forrás
Forrás
Ez az ablakdísz, igazán szuper! Gyorsan elkészíthetősége mellett igazán mutatós.

Forrás
Megint betűk. Az asztal is formás darab.

Megfogott valamelyik tárgy vagy helyiség a bemutatottakból? Szeretnél valamit hazavinni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...