2013. október 16., szerda

Fehér romantika- ajánló Művészet és Dekoráció


Fehér romantika - ajánló Művészet és Dekoráció
Örök szerelem a fehér. Számomra a fehér, az a szín, ami mindig jöhet. Rendkívül jól alkalmazkodik az egyes stílusokhoz, színekhez. Romantikus a világossal, karakteres a sötéttel.
Számomra az a legérdekesebb most bemutatott tárgyakban, hogy olykor apró méretük ellenére milyen figyelmet képesek maguknak követelni egy helyiségben. Olyan darabok, amelyeket, ha valamelyik barátnőm otthonában látnám, biztosan nem hagynám szó nélkül. - Ú, de szép, jaj, de jó, hol vetted? - Igen, én ilyen lelkesedő fajta vagyok, de szerintem ez egyáltalán nem baj. Így vagyok képes felfedezni az élet apró szépségeit, legyen az akár egy szép tárgy, egy jó zeneszám vagy egy finom lekvár.
Heti ajánlómban a Művészet és Dekoráció Üzlet kínálatából válogattam fehér termékeket. Kicsit előre gondolva, már a karácsonyi ajándékokra is koncentrálhatunk, de meglephetjük magunkat, szeretteinket korábban is egy-egy szép tárggyal

Lakásavatóra, új házba. Ha mindig ugyanoda tesszük az egyes kulcsokat, akkor egyből látjuk, hogy még ki nem ért haza.
Igazán elegáns ez a lámpás, ezzel a fényes fémtetővel.
Nagyon finom darab, ez a mécsestartó. Esküvőre is ajánlom.
Mécsestartó kockák. A szív mozog a gyertya lángjának hatására.
Míves teás doboz. A háttérben fehér képkeret, elől üvegcsodák.
Lábtörlő Provence szerelmeseinek.

Nálad is művészet reggelente megtalálni a fülbevalókat, nyakláncokat? Akkor te is szerezz be egy régi tonettfogasra emlékezetező ékszertartót, biztosan nem lesz többet reggeli ékszer gobozás.

Mit tennél ősszel a csöpp burák alá. Én muffint vagy terméseket.
Minden családba kötelező egy emeletes süteményes kínáló. Nekem már van, és használom is sokszor. Nemcsak sütiknek, gyümölcsöt, apó szendvicset is kínálok rajta.
Áttört, fém szívek. Minden helyiségbe el tudnék képzelni egyet.

Te is szereted a fehér színt? Mi a kedvenced a mostani összeállításból?
Ha szeretnéd a legújabb termékeket megnézni a Művészet és Dekoráció  üzlet kínálatából, akkor csatlakozz a FB közösséghez ITT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...