2013. január 1., kedd

Hello 2013! - Tervek és visszatekintés egy bejegyzésben

Köszönöm, hogy az Otthon Vidéken második életévében több, mint 11.000 ember követ a Facebookon. Köszönöm, hogy olvastok, rendszeresen leveleket írtok, hozzászóltok a bejegyzésekhez, postokhoz több ezren naponta.
Köszönöm, hogy aktív, kulturált közösség vagyunk, ahol nincs "csúnya beszéd", ahol megértőek vagyok egymással, elfogadjátok egymás különböző véleményét. Nekem ezek nagyon fontos dolgok, mert abban hiszek, hogy azt kapja vissza az ember, amit ad. Én pedig mindig próbálok teljes szívvel, lelkesedéssel írni, bejegyzéseket készíteni, képeket mutatni, örülök, ha hasonló dolgokat kapok vissza, ha hasonló közösség rendeződik a blog köré.

2013- milyen furcsa még leírni. Számos tervem van a blog fejlesztésével kapcsolatosan, amikért már el is kezdtünk dolgozni.
Ha néhány szóba kellene összefoglalni, akkor legyen:
  • Lakásriportok Magyarországról és külföldről.
  • Magyar kézművesek, művészek bemutatkozói heti - havi rendszerességgel
  • Összefoglalók külföldi lakásokról, trendekről
  • (Vidéki) Élet szépségei: alkotás, DIY, főzés, kertészkedés, gyerek dolgok, társadalmi felelősségvállalás, környezetvédelem. 
  • Ajánlók, melyek kapcsolódnak a blog tartalmához: üzletek, programok, szállások, éttermek. 
És nézzük mik voltak, amiket ti a legjobban szerettetek2012-ben:
Egy kis zalai faluban Németh Klára művésznő otthonába pillantottunk be.
 Noémiéknél jártunk Szolnokon, a Tiszta partján, felújított házukban.
Évi, vértesszőlősi fehér, romantikus otthonát nagyon sokan szerettétek.
Bemutathattam a Falusi Libák című blog egyik szerzőjének otthonát.
Írtam a szárítógépekről, összeszedtük a pro és kontra véleményeket.
Összegyűjtöttük, hogy mi kell a tyúktartáshoz és kiszámoltuk, hogy megéri-e. 
 Továbbra is lelkesedtetek a kerti kemencékről írt bejegyzésemért. 

162 bejegyzést írtam,  sok száz hozzászólást írtatok a blogon és a Facebookon is.
És még valami. Köszönöm, hogy a virtuális barátokon, közösségén túl, igazi barátokat is kaptam a blog segítségével! Jó hogy vagytok! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...